السبت، 13 يوليو 2013

اسماء اوائل الثانوية العامه 2013 فى جميع المحافظات

اعلان اليوم على اليوم السابع خبر عاجل وهو تحديد اسماء اوئل الطلاب للعام الدراسى 2013 لطلاب الثانوية العامة على مستوى الجمهورية وجميع محافظات مصر العربية ونحن نعلم انتظار الكثير لمعرفة اوئل تلك العام الدراسى 2013 حيث وصل الينا اختيار 30 طالب من القسمين العلمى والادبى سوف يكون من الحاصلين على المجموع الاتى 405 حتى 410 وبعد الانتهاء من اختيار الاوائل لتلك العام سوف تعلن اسماء الاوائل للثانوية العام هذا العام 2013 على الانتر نت وعلى التليفزيون المصر حالين يتم رصد الدرجات داخل الكنترول وتجهيز اسماء الاوائل من بين 300 طالب وطالبة للقسمين العلمى والادبى انتظرو معنا صور الطلاب والطالبات الحاصلين على ترتيب فى اوائل العام الدراسى 2013 الاسماء بالتفاصيل وعنوان كل طالب من اوائل الثانوية العامة لعام 2013 
انتظرو معنا التفاصيل خلال الساعات القادمة باذن الله تعالى 

نتيجة كليات جامعة الازهر 2013

بسم الله الرحمن الرحيم 
تم بحمد الله تعالى تفعيل نتائج جامعة الازهر على الانتر نت وعلى كل الطلاب الكليات الاتية المتابعة معنا سوف نقدم النتيجة باذن الله تعالى من خلال موقعنا مع التعاون مع المواقع الاخر حتى نوفر الجهد لجميع الطلاب الكليات التى سوف تعلن باذن الله تعالى قريبا على النت هى كلية التربية وكلية التجارة وكلية الزراعة والشريعة والقانون والشريعة الاسلامية والدراسات الاسلامية والعربية بالقاهرة بجامعة الازهر لعام 2013 وكلية العلوم جميع الاقسام ونتيجة كلية اللغات والترجمة وكلية الطب والصيدله 
وكلية اللغة العربية ونتيجة اوصول الدين انتظرو نتائج كليات جامعة الازهر للعام الدراسى 2012\2013 
من خلال هذا الرابط بالتوفيق والنجاح للجميع 
http://www.azhar.edu.eg/pages/re.htm

الجمعة، 12 يوليو 2013

نتيجة الشهادة الاعدادية الازهرية 2013 الان

بسم الله الرحمن الرحيم 
اعزائى طلاب وطالبات الشهادة الاعدادية الازهرية نرصد لكم اليوم نتيجة امتحانات 2013 للشهادة الاعدادية الازهرية 
حيث اعلان رئيس قطاع المعاهد الازهرية عن قرب اعلان النتائج بعد الانتهاء من رصد النتائج والمراجعة لجميع النتائج 
ومن المتوقع لدى المعلمين بالمعاهد الازهرية ان تكون نتيجة تلك العام 2013 انت تكون نسبة النجاح متوسطه للصف الثالث الاعدادى وسوف يتم رفع النتائج على الانتر نت بمجرد اعتماد النتيجة باذن الله تعالى سوف نقوم باعلان النتائج من موقعنا بالاسم ورقم الجلوس وعلى الراغبين فى معرفت النتائج فى اسرع وقت ان يتابع معنا يوميا اليكم الرابط الذى يتم من خلال تلك الرابط يعلن نتيجة الشهادة الاعدادية الازهرية للعام الدراسى 2013 وعلى الطلاب الناجحين باذن الله تعالى ان يجتهدو فى اختيار القسم الذى يدخل فيه فى الثانوية الازهرية باذن الله تعالى حتى يتمكن من الوصول الى الهدف الذى يرسمه ونرجو من الله تعالى ان ينجح كل طالب والان مع موقع الازهر التعليم الذى سوف يعلن النتيجة بمجرد انتهاء التصحيح وقبل ان تعلن النتيجة بالمعاهد الازهرية يتم اعلان النتيجة هنا 
http://www.alazhar.gov.eg/Learn/student/Results.aspx

السبت، 11 مايو 2013

احدث نكت سامجه 2013 حصريا

نقدم لكم من  خلال موقعنا على الانتر نت نكت محششين التى منذو نشاءتها وهى تقدم نكت حصريا وتسعد الكثير من الزوار من انحاء العالم حيث قدم الكثير من اهل السعودية والاردن والكويت والامارات العربية ومصر والسودان وباقى الدول العربية خالص الشكر الى العاملين بمدونة نكت محششين بعد ما حصلت على المدونة الاولى فى العالم العربية فى تقديم النكت الجميلة المضحكة
مره واحد عدى على واحد صاحبه بخيل اوى...... لقاه حاطط ايده على عين الشمال وبيبص بالتانيه... بيقوله مال عينك ؟ قالوا م انا شايفك بواحده . اشغل التانيه ليه!
واحد راح للدكتور قالوه انا عندي صداع قالوا الدكتور انتا بتنام والشبك مقفول ولا مفتوح قالو مقفول ، قالو الدكتور افتحوا ....تاني يوم جالو الراجل .. فقالو الدكتور ها راح الصداع ؟ قالوا : الصداع راح.....والبوتجاز راح......والتلفزيوون راح.... و....و


سواق قتل 60 واحد في حادثة.... لما سأله الظابط ليه قتلتهم؟ قال له كنت ماشي وبعدين فجاة العجلة ضربة ..ولقيت على يميني فرح وعلى شمالي راجلين ... ادخل في مين ؟ قاله الظابط ادخل في الراجلين.. قاله م انا دخلت في واحد والتاني دخل الفرح

مرة واحدة ست قالت لإبنها :خد الفلوس دى وروح هاتلى دواء يصغرنى عشرين سنة فراح الولد يحيب لها الدواء ورجعا إداها الدواء .. و راح المدرسة....... رجع الولد لقى والدته صغرة عشرين سنة قال لها: إنت صغرتى قوى يا ماما ، بس إيه العيل اللى فى إيدك دة قالت له:إسكت يا واد مش أبوك شرب العلبة كلها


واحدغبي راكب مع ابوه العربيه ابوه قاله اقفل الشباك ياولد الجو برد ... الولد قاله ياسلام عليك اما انت عليك تقاليع هوا يعني لما اقفل الشباك الدنيا بره هتحرر؟

فيل ونمله ماشين على البحر... فجأه الفيل رمى نفسه فى البحر ليه ؟؟؟؟؟؟؟....... أخو النمله جاى وراهم


واحد اخنف واقع فى بئر مايه ...فمر علية واحد وكان اخنف برضه ، قالة اطنعك ...رد قالة ايوه طنعنى.... قال بتألس علي طيب مش حطنعك
احلى باك بعد غياب فتره


واحد غبي ركب العربية بالليل و لقى الدركسيون و الفرامل مسروقين ... فراح القسم وعمل محضر سرقة ... تانى يوم الصبح راح لاغى المحضر ليه؟؟؟؟؟؟؟؟ إكتشف انه كان راكب ورا


واحد قابل صاحبه قاله بقي يا راجل اشوفك امبارح انت و المدام في البلكونة و متسلمش عليا؟؟؟؟؟ قال له لا و الله مش انا


محشش .... سألوه ايه اصعب حاجة في الدنيا ؟؟ قالهم : اني أحدد السكسوكة وانا بآكل لبانة


واحد بخيل عنده 4 اولاد ..... جاب لهم حته لحمة ، وقال لهم: كل واحد يمضغها ويديها للي جانبه


واحد حب يوقف اتوبيس لكنه ماوقفش ... فجرى وراه لحد ما وصل البيت فقال لمراته افرحى النهارده انا وفرت 10قروش .... فقالت له يا خيبتك مش كنت تجرى ورا تاكسى كنت وفرت تلاته جنيه


واحد غبي كل الناس بتقول له يا حمار ، فقام في مرة قال لهم بلاش كلمة حمار دي سموني حاجة تانية فسموه جحش....فراح لمراته فرحان بيقول لها مش الناس خلاص سموني جحش .. قالت له وهي غضبانة.....اتنيل م انت بكره تكبر وتبقي حمار تاني


مرة ولد شاف قطة فى الشارع قال لأخوه انا هاخد القطة دى اغسلها و اربيها.اخوه قاله لو غسلتها هتموت و سابه و مشى..... رجع بعد ساعتين لقى اخوه بيعيط وبيقوله القطه ماتت.... قاله مش قولتلك لو غسلتها هاتموت ، قاله ماماتتش و انا بغسلها ماتت و انا بعصرها
 

الأربعاء، 13 مارس 2013

احدث نكت 2013 مغربية

اهلا وسهلا بيكم فى المدونه نقدم لكم اليوم احلى واجمل نكت 2013 مغربية 
الان شاهدو واضحكو بالتفاصيل 
واحد تابع وحدة بطوموبيل ديالو طلعات ليه لقاها خايبة .قال ليها اش سميتك قالت ليه غزلان. قال ليها زيدي جهلي فياهدا راجل شرا حولي قبل من لعيد بعام ولفو عليه مالين دار. مني قرب العيد مشا لحولي عند الراجل فال ليه بابا امتا هاتجيت لحوليقسم كسالى رسمات ليهم استادة ديال الرياضيات مثلت سولاتهم اش ناهوا هدا واحد لكاسول قال ليها درهم حرشاقواس كاتفرج فماتش . مشا يشرب تسجل هدف بلا مايشوفو مني دارو الاعادة ماتماركاشقالك شلح (انا شلح ماتكعاوش ) نجح ولدوا شرا ليه بالون قال ليه الا نجحتي لعام جاي نفخها ليك هادو جوج دريات دوزو لباك واحدا باسات واحدة غولف
معكاز شرا ليه باه محل ديال دجاج باش يجمع راسو… جات عندو واحدة قالت ليه ارا ليا شي دجاجة فيها 2 كيلو … الدري مكسل.. شاف فدجاج وقال يللاه للي فيها 2 كيلو تنوض
واحد عندو حدبا مشا للتجنيد.. تسحاب هايردوه.. فرحان.. قال لواحد: الشاف انا عندي حدبا فظهري ..قال ليه مزيان نعصرو عليك الليمون
واحدة تصاحبات معا براني .. مشاو لقهوة جا عندهم لجارسون فال ليهم اش بغيتو قال ليه البراني pas encore سول دريا قالت ليه pas encore bien glacé ( وسيري تخباي اش جابك لشي فرونسي )
واحد مشا سكران لدارهم … مراتو لاحت ليه ساروت.. تلف على الثقبة ديال الباب… غوت عليها قال ليها لحتي الساروت ولوحي الثقبة
فار غادي .. سمع عرس… دخل ليه لقا عرس ديال المشاش… بات لعروسة شدو وقال لجوق: غنيو ليه يازربان على عمرو
شارفا ماتت عمرها ماغسلات شعرها… مني بغاو يغسلوه ليها.. لقا القمل كايصلي صلاة الاستسقاء
واحد كياكل بلا مايقول بسم الله… واحد نهار كال كسكس بالحرور… وهوا يهز مونادا باردا .. وقال للشيطان ودابا شوف باش تبرد … بسم الله
واحد جوج لحايا معندهم فلوس… تافقوا يركبو طاكسي ومني يحطهم يهربو… مني حطهم هربو.. مول طاكسي تاهوا هرب… تسحاب ليه حطو ليه قنبولة
واحد خارج من دارهم .. كايسب فالملك… لوالدة ديالو تابعاه كاتغوت: وديال سبانيا
واحد كايلعب بصبعو فنيفو … واحد لوقت قال شكون للي طفا ضو (قاس سي حاجة )
واحد طلاب طلع لطوبيس كايطلب مبغا حد يعطيه.. واحد الراجل عيط عليه عطاه شي حجا…طلاب قال ليه الله يجعلك من الدين امنو… مني شاف لقا ريال.. زاد قال ليه ثم كفروا
واحد هايدوز بيرمي…. مشا عند مول لحانوت قال ليه عندك ضوصي جديد.. مول لحانوت قال ليه ختك يلاه هزها واحد بطوموبيل ( brgag)
واحد غادي معا صاحبتو.. شرا ليها بولو… واحد لوقت دازو من درب خاوي.. قالت ليه حنا بوحدنا دابا غتانم لفرصة… هوا يخطف ليها بولو وهرب
جوج مهابيل كايتخاطرو علا مشا… واش دكر ولا لا… داز واحد لمحشش سولوه .. هوا يقول ليهم نضربوها بحجرة .. الا تصب راه مش الا تصبات راها مشا
واحد بدلو ليه القلب بقلب ديال بلاستيك… واحد لوقت تزعط فبانيو
واحد بنادم “فشي شكل” بغا يتوب دار لحجاب
واحدا قالت لراجلها نصوب لك مصمن ولا بعرير.. قال ليها صوبي فمك هوا الاول
واحد عزي لابس لكحل وراكب مرسيدس بيضا وقف علا وحدة قال ليها كيجيتك…قالت ليه كيكوكا فالثلاجة
وحدة قالت لصاحبها قول ليا شي حاجة حلوة.. قال ليها سكر… قالت ليه للللا شي حاجة تجمعنا انا وياك … قال ليها صطافيط
واحد مشا مع دريا لسينما بالعلم ديال مها… مني بدا لفيلم طفا الضو… دريا كتبكي.. قال ليها مالك.. قالت ليه قالت ليا ماما سيري ومتباتيش
واحد كيكتب نقز السطر.. هوا يتهرس
شلح سول ولدو ..بشحال شريتي هاد لكويرة..قال ليه 1 300…. بدا يشوف فيه وقال ليه والمعزة .

نكت عن محمد مرسى 2013

نراى فى هذه الايام التى كثر بها الفساد وعدم الاحترام من الكثير من الناس كل من له لسان يطلقه يتكلم فى حق الناس يا اخى الذى تبحث عن نكت تذم فى هذا الرجل الذى يمثل مصر امام الشعوب انه  الرئيس محمد مرسى  انا لا انتمى الى اي طيار فكرى ولكن انتمى الى تقاليد وعادات ابى علمنى عليها احترام الكبير حتى لو لم يكن من اهل الاحترام اخى الشاب اخى الرجل الكبير لابد من احترام الرجل الذى يمثل هذا الوطن بلاش الكلم اللى بنشوفه دا 
مشروع النهضة محمد مرسى والضرايب
نكت مشروع النهضة محمد مرسى والضرايب ، نكت على الدستور ، دستور مصر 2013
تم تصغير هذه الصورة. إضغط هنا لرؤية الصورة كاملة. الحجم الأصلي للصورة هو 888 * 733.
مشروع النهضة محمد مرسى والضرايب

نكت مشروع النهضة محمد مرسى والضرايب ، نكت على الدستور ، دستور مصر 2013


حال المواطن المصرى فى عام 2013
مشروع النهضة محمد مرسى والضرايب

نكت مشروع النهضة محمد مرسى والضرايب ، نكت على الدستور ، دستور مصر 2013

مشروع النهضة محمد مرسى والضرايب
نكت مشروع النهضة محمد مرسى والضرايب ، نكت على الدستور ، دستور مصر 2013
مشروع النهضة محمد مرسى والضرايب
نكت مشروع النهضة محمد مرسى والضرايب ، نكت على الدستور ، دستور مصر 2013
مشروع النهضة محمد مرسى والضرايب
نكت مشروع النهضة محمد مرسى والضرايب ، نكت على الدستور ، دستور مصر 2013

مشروع النهضة محمد مرسى والضرايب

نكت مشروع النهضة محمد مرسى والضرايب ، نكت على الدستور ، دستور مصر 2013
مشروع النهضة محمد مرسى والضرايب

نكت مشروع النهضة محمد مرسى والضرايب ، نكت على الدستور ، دستور مصر 2013
مشروع النهضة محمد مرسى والضرايب

احدث نكت 2013 جامدة جدا

احلى نكت 2013 جامده جدا احدث نكت 2013 جامده للغايه نطلقها من موقعنا فقط 
نقدم احدث نكن فى العام ولكل عام نكت جديده جد 

>> مرة واحد اتخانق مع ابوة فسبلة البيت ومشى ابوة قالة رايح فين مردش علية وقام
> موقف تاكسى وركب السواق قالة على فين قالة اذا كان مقلتش لابويا هقلك انتا
>
> مره واحد مسطول ماشى فى الشارع لقى مزيعه بتقوله لو سمحت فين القمر قالها اهوه
> قالتلو مبروك كسبت عشرين جنيه قالها فى واحد تانى هناك اهوه
>
> مره واحد صعيدى أتخنق من مراته ولع فى نفسه وحضنها
>
> واحدة ست راحت للدكتور قالته يادكتور إبنى مبياكلش كويس قالها طيب بيفطر إيه
> قالتله ياعين أمه ياعين أمه بيفطر20بيضة بس قالهاطيب بيتغدى إيه قالتله ياعين
> أمه ياعين أمه30فرخة بس قالها طيب بيتعشيه إيه قالتله ياعين أمه ياعين أمه ورك
> خروف بس رد عليها وقالها ياعين أمه ياعين أمه كمان شوية ياكل الدكتور وأمه
>
> مرة واحد غبى مش عايز يروح المدرسة ابوه قاله ليه مش عايز تروح المدرسة اصل يا
> بابا المدرس بيقولى انا غبى ومبفهمش قالوا طيب انا هروح معاك المدرسة وهشوف
> المدرس المهم ان ابو الواد راح المدرسة قال للمدرس انت ليه بتقول على ابنى غبى
> ومبيفهمش المدرس قال انا هثبتلك ان ابنك غبى راح المدرس قال للواد روح شوفنى فى
> مكتب الناظر وتعالى راح الواد وجيه قال مش موجود فى مكتب الناظر راح ابو الواد
> قال ملقتهوش فى مكتب الناظر طيب انزل شوفو فى الحوش
>
> بلدياتنا سافر امريكا واصحابه نصحوه ياخد معاه 3 زلع مش علشان الاكل الامريكانى
> مش حلال بس نبهوه يسمى قبل ما ياكل احسن الشيطان ياكل معاه.اول شهر اكل اول
> زلعة بس نسى يسمى، تانى شهر برضه نسى يسمى، ثالث شهر طلع له الشيطان قال
> له:"ابوس ايدك سمى، صدرى اتحرق!"
>
> مره خمس صعايده داخلين امتحان فجالهم سوال ما هي عدد ارجل المعزه؟ كلهم قعد بقي
> يسالوا الدحيح بتاعهم مكنش بيرد عليهم
> بعد الامتحان بيسالوا انت مكنتش بترد ليه قالهم اصل المراقب كان جنبي معرفتش
> اطلع المعزه
>
> واحد صعيدي نزل محطة مصر لقى بتاع الأنابيب بيخبط عليها، قال له
> افتحلي واحدة ساقعة لو سمحت
>
> مرة واحد سعودي لقى مصباح علاء الدين دعكه طلعله الجني قاله شبيك لبيك تطلب
> ايه: قاله: طلعلي كل المصريين من السعوديه فالجني قاله: ليه بس يا عم احنا
> عملنالك حاجه
>
> واحد صعيدى عينوه مدير ملجأ أيتام اول قرار اخده اجتماع لأولياء الامور
>
> واحد عنده كتكوت مفترس ، كل ما يدخله قفص الفراخ يروح الكتكوت واكلهم ، وفي قفص
> القرود ياكلهم
> ، وفي قفص القطط ياكلهم ، راح راميه في الصحرا . صعب عليه الكتكوت وراح يشوفه
> بعد تلات أيام
> ، لقى الكتكوت مرمي عالأرض والنسور بتحوم حواليه ، الراجل قاله : يا حبيبي إنت
> مت ؟ قام الكتكوت وقال له : يخرب بيتك بوظت الكمين
>
>
> بلدياتنا و امريكى و يابانى عرضوهم على جهاز كشف الكذب
> اليابانى: إحنا بنفكر نعمل انسان آلى و نستغنى عن البشر ، راح الجهاز صقر..
> الامريكى: احنا بنفكر نطلع المريخ و نعمل مستوطنات عليه، راح الجهاز صفر..
> بلدياتنا: إحنا (بنفكر) ولسه مكملش ،،،،،،،،،،راح الجهاز صفر
>
>
> مره واحده بتقول لجوزها "تصدق إن أنا كل يوم بحلم بيوم جوازنا" قالها "هى لسه
> الكوابيس دى بتجيلك
>
> قال لها : يمكن مكنش غني .. ولا عندي عربية ولا فيلا ولا مزرعة ولا شركه ولا
> فلوس زي محسن صاحبي ولكني أعشقك واحبك .. فضمته ودمعت عيناها وقالت : إن كنت
> بتحبني بجد .....عرفني على محســـــن
>
> صعيدي وامريكي الامريكى قال للصعيدي وصلتو فين بالتطور
> الصعيدي رد وقال ياعم تطور ايه دا اححنا رجعنا لورا
> ثم سأل الصعيدي الامريكي انتوا وصلتوا فين بالتطور الامريكي قاله احنا وصلنا
> بالتطور اذا القمر الصناعى عطل في السما نقدرنصلحه الصعيدي فكر شويةوقل
> يااااااااااااااه هو المفك بتاعكم طوله أد ايه
>
> اربعه صعايدة بيلعبو علي الطريق السريع الي العربيه تخبطه مرتين يطلع بره
>
> واحد صعيدى واقف قدامه خمس شياطين .... واحد يوسوسله و اربعه يفهموه