الأحد، 10 أبريل 2011

نكت مضكة اوى حصريا

واحد غبي محشش ركب العربية بالليل و لقى الدركسيون و الفرامل مسروقين ... فراح القسم وعمل محضر سرقة ... تانى يوم الصبح راح لاغى المحضر ليه؟؟؟؟؟؟؟؟ إكتشف انه كان راكب ورا


2 واحد بخيل عنده 4 اولاد ..... جاب لهم حته لحمة ، وقال لهم: كل واحد يمضغها ويديها للي جانبه


3 مرة ولد شاف قطة فى الشارع قال لأخوه انا هاخد القطة دى اغسلها و اربيها.اخوه قاله لو غسلتها هتموت و سابه و مشى و رجع بعد ساعتين لقى اخوه بيعيط وبيقوله القطه ماتت قاله مش قولتلك لو غسلتها هاتموت قاله ماماتتش و انا بغسلها ماتت و انا بعصرها.....................



4 الزوجه: لقد رأيت جارنا يقبل زوجته لماذا لاتفعل مثله الزوج: هل تعتقدين ان جارتنا سوف توافق

5 مساطيل قاعدين بيصيدوا جراد ، عدّت من فوقيهم هليكوبتر .... واحد منهم قال جت أمهم ... استخبوا استخبوا




6 غبى شاف مقهى انترنت مكتوب عليه الساعه بــ 3 جنيه .... دخل يسأل هي ضد الماية ؟؟


7 اتنين سكرانين ماشيين...فواحد قال للتاني:لما أموت ابقى اشرب لي الكاس بتاعي ....فصاحبنا مات ، وبعد كام يوم التاني راح البار وطلب كاسين... قاله: ايوه بس انت لوحدك.... فحكى له على الموضوع .....وبقى كل يوم يشرب كاسين...لحد ما فى يوم طلب كاس واحد ........الراجل قالوه اشمعنى...قاله: اصل انا بطلت

8 سواق قتل 60 واحد في حادثة.... لما سأله الظابط ليه قتلتهم؟ قال له كنت ماشي وبعدين فجاة العجلة ضربة ..ولقيت على يميني فرح وعلى شمالي راجلين ... ادخل في مين ؟ قاله الظابط ادخل في الراجلين.. قاله م انا دخلت في واحد والتاني دخل الفرح




9 في بخيل ماتت امه ، قالوا له إدي 100 جنيه للست اللي غسلت امك ، قال لهم لييييييييييييييييييييه ، هيه غاسله مرسيدس

10 بنت رجعت البيت متأخرة . أمها : إتأخرتي ليه ؟. البنت : أصل كان فيه واحد بيعاكسني . أمها : طيب وده يأخرك في ليه ؟. البنت : أصله كان ماشي على مهله

11 ليه الخباز مش بيلبس الساعة وهو بيخبز؟ علشان الدقيق ما يعاكسش الدقيقة
واحد غبي أوي اوي راح السينما لقى يافطة على الباب مكتوب عليها ممنوع الدخول لأقل من 18 راح ورجع معاه 17واحد

13 مرة واحد بلديات سافر اليابان كل كلامة اصبح يابانى فتعب، بعت لبلاديتة وقاله انا تعبان تعالى ، فـراحلة المستشفى جلس بجوارة ، كل شوية التعبان يقول له ايكوهاية وكل شوية على كدة .. فمات الراجل ... فبلاديتة بيياخد العزاء بتاعة قابل واحد بلاديتة قال لة المرحوم قبل مايموت وصانى على ابنة فقال لة ابنه اسمه اية قالة ايكوهاية ... قال الكلمة دة معناها قوم من على خرطوم الاكسجين


14صعيدي سألوة أية رأيك في الزواج المبكر...؟؟؟؟ قال لهم في أي ساعة


15 الأستاذ: في اي فصل يسقط المطر ؟؟التلميذ: في الفصل الذي ليس له سقف يا أستاذ
 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق