الثلاثاء، 22 مارس 2011

نكت مصريه 2011 اخر ماتوصلنا اليها حصريا على موقع نكت


النكت المصرية من احلى النكات التى لها طابع خاص يضفى عليك احساس بالفكاهة وخفة الدم , فتابعنا وكل يوم نكته جديدة هتموتك من الضحك ام تموتك من الفقع فى حالات الموت هنفقد شخص عزيز علينا بس هتخف الزيادة السكانية وتختفى ازمه البطالة والمواصلات .

*******************************

** سواق لوري محمل فراخ ومعاه بغبغان . شاف بنت حلوة بتشاورله يوصلها ركبت معاه وحاول يبوسها فرفضت فقالها أبوسك يا تنزلي فنزلت.. لما وصل السواق مشواره لقي فرخة واحدة هي اللي فاضلة والبغبغان بيقولها أبوسك يا تنزلي.



** مره واحد بيقول لواحد انا عايز اقولك سر قاله...... قول..... قاله مش هتقول لحد قاله سرك فى بير قالو سلفنى عشره جنيه قاله ولا كأنى سمعت اى حاجه



** حشاش صديقه بيتصل بيه ع الموبايل وهو مش عايز يرد عليه، زهق من كتر الرن ف بعت له رسالة قاله: "أنا ناسي تلفوني بالبيت



** شيخ طلب دلفرى جاله الولد ودخل المسجد بالجزمه فقال له الشيخ انت مؤمن قاله لآ هارديز



** كان أحد البخلاء متضايقاً وحزيناً ، فسأله زميله : ما بك ؟ فقال البخيل : لقد انكسرت سنة من أسنان مشطي .وأنا أريد تسريح شعري . الزميل : ألا يمكنك استخدام المشط دون هذه السنة ؟ البخيل : لا ... لأنها كانت السنة الأخيرة



** مرة واحد مسطول قاعد يفكر مع نفسه ويقول "جمبرى فى الطبق؟ لا لا ارنب فى الجردل؟ برضه لا مش دى استكوزا فى البانيو؟ يوووة برضه مش دى، انا هتصل اعرف من الدكتور احسن." راح اتصل بيه وساله "يا دكتور انا عندى ايه؟" قال له "انا قولت لك ميت مرة انت عندك سرطان فى الحوض



** مرة واحد محشش لقي كنز قال: كويس فاضل الخريطة



** مرة واحد غبى واقف قدام التلاجة بيفتح الباب بتاعها براحة ويقفلة تانى جه صاحبه وقاله ليه كده قاله اموت واعرف مين بيطفى النور من جوه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق