الاثنين، 21 مارس 2011

نكت مضحكه مصريه اخر حاجه حصريا على موقع نكت

حب حبيتك … عشق عشقتك ... كل ما عندى اديتك … روح الله يخرب بيتك

احبك حب البطة للبطوط والفرخة للكتكوت والصعيدى للنبوت والجربان للبرغوت

ماشى حافى والرض بتلسعة يا رينى كنت شبشب كنت اقدر انفعة

حيوان حقير سافل قليل الادب اللى ما يحبك يا قمر

يا روشنى عبرنى وانعشنى دلعنى وهشتكنى كسرنى فرفشنى بس اوعى فى يوم تطنشنى

أتقل على حبيبك وأرمية فى بلاعة يرجع لك مستحمى وفى بقة نعناعة

فوق السطوح هز الهوا كمى كل العيال اتجوزوا وأنا لسه جنب أمى

ممكن أطلعك من بين مليون تيس لأنك الغزال الوحيد فيهم

يشوفك يقول انك فارس فى ساحته وماحدش يعرف انك حتى الشراب شحاحته

عشمنى بالمحبة وشعلقنى بالهوا حايلته حبة حبة زودها واتلوى

امى بتسلم عليك وبتقول لك بلاش تيجى بكرة علشان جبنا غسالة بالكهربا

فى حالة حدوث حريق اضغط على السهم لاسفل >>> قلتلك فى حالة حدوث حريق يا حمار

مهم انك حلو مش مهم انك شيك المهم انك مؤدب وده الى عجبنى فيك

الشاى قال للسكر يا ابيض يا تاعبنى رد عليه السكر وقالة يا أسمر يا مدوبنى

الرسالة دى مش حب فيك دى علشان تفكرك ان فيه حد بيعبرك
حبك بطحنى على الحشيش ومن غيرك مقدرش اعيش احنا جوز جزم وفرده واحدة متمشيش

قطعنى حتة حتة وارمينى لاى قطة انا كنت بحب واحد دلوقتى بحب ستة

حبيب قالى بأحبك قلتلة اتنيل … ده الحب فى القلب مش فى التليفون منيل

انا وانت شجرة توت … انا فرع دهب وانت فرع ياقوت … والى يفرق بينا يا رب يموت

اللى باحبهم اتنين الاول انت … اية بدور على اية ؟؟!! التانى برضة انت

الهس بس هس هوا لازم يحس … هوا عمال بيتخن وانا عمال بخس

يالى وريت الفواد ايام اليمة … انت والفواد على الجزمة القديمة

الحب فى قلبى زى ال***ة وان كان حبيبك جنبك قولة هات بوسة

اية الشبة بين الديناصور وبين بلدياتنا الذكى الاتنين انقرضوا من زمان

مساء الخير والتجلى … حسب التوقيت المحلى

الرسالة دى ليك على الله يتمر فيك وتجيب الفلوس الى عليك يا معفن

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق